piątek, 27 maja 2011

Lethargy...

Zacząłem pracę nad kolejnym opowiadaniem, cóż musze przyznać, że zapowiada się ciekawie choć jeszcze nie mam pojęcia gdzie mnie ta opowieść zaprowadzi, bo mam tylko szkic. Czuję że bedzię miło.. Jestem bardzo podekscytowany ;]
O czym jest? Hmm myślę że jego treść jest dość zagmatwana poki co. A tytuł roboczy to "Lethargy" może to wam coś pomoże ;>
Pewne jest, że szybko się ta praca nie pojawi. Może w sierpniu - wrzesień? Ale nic nie obiecuję, ponieważ teraz mam full roboty związanej ze studiami i z pracą ;] Ale każdą wolną chwilę poświęcę na pisanie ;]

 Za niedługo pojawi się pierwsza część mojego pierwszego opowiadania.. ;>

Zainteresowani?

Oczywiśćie wiersze nie idą w od stawkę...

Pozdrawiam, Roxter

Głosujce na Topliście ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz