sobota, 27 listopada 2010

Powiało ciszą...

Bardzo przepraszam wszystkich... siebie i Was za to że tu teraz tak cicho... Musicie wykorzystać ten czas na poznawanie mojej starszej poezji. Nauka, szkoła i obowiązki, które niestety teraz do kiwetnia wiszą nad moją głową przygniotły mnie do podłogi na tyle mocno, że nie mam czasu.. by żyć. Więc nie mam wolnych i jasnych myśli by móc spokojnie budować dla siebie i dla tych którzy tu jednak zaglądają wersów.
Obiecuję, że postaram się do końca tego roku kalendarzowego wrzucić Tomik "Kilka słów o miłości" oraz może jakiś dot świąt... Mam też oczywiście kilka nowych pomysłów.. zapisanych na papierze... ale narazie leżą i czekają na czas...
Tym samym przy okazji pragnę sobie i temu miejscu pogratulować. Nieminęło wiele czasu od kąd Wersowanie ruszyło a już mamy ponad 200 "zajrzeń" Jednak ktoś się interesuję... ;> Cieszy mnie to ;]

Czekajcie... Czuwajcie... Bądźcie... ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz