niedziela, 20 lutego 2011

Moi Kochani...

   Witam Was serdecznie w to chłodne popołudnie...
Garść informacji mam dla Was. Muszę się przyznać z wielką radością w sercu, że strona cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Licznik głosowań, powoli... ale przyspiesza. Jesteśmy już 45!! Przed nami Strona ze sporą różnicą "punktów" ale - dzięki Wam- nie tracę wiary, że to tylko kwestia czasu.
Zajrzało już na "Wersowanie" prawie 700 osób !! Czyni mnie to jeszcze szcęśliwszym, a moje serce wybuchłoby gdybyście zapełnili te wiersze (prócz ocen) także waszym słowem, waszymi komentarzami. Jestem ciekaw co o nich sądzicie, jak je interpretujecie itp. Gdyby ta strona ruszyła pełną parą, gdyby ruszyła tu dyskusja to byłbym niesamowicie szczęsliwy ;]
Także liczę na Was ;]
...Mam naprawdę sporo pomysłów na tę stronę na wiersze i na to by było ciekawiej ale póki co musicie zadowolić się tym co jest. Wiersze będą ale co jakiś czas... nie tak często. Po prostu brak mi czasu na tworzenie, Matura się zbliża, muszę się na tym skupić.

Pozdrawiam Roxter. ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz