sobota, 19 marca 2011

Garść informacji

 Ruszyła strona na fejsie Wersowania!! :] Ma to na celu lepszą komunikację miedzy mną wami i poezją ;]
ale oczywiście ten adres jest jak najbardziej aktualny.
Zapraszam do zapoznania się z tamtą stroną ;]
http://www.facebook.com/pages/Wersowanie/133478526725778

Wiele się ostatnio na świecie dzieje. Chodzi mi tutaj o Japonie. Wiele ludzi zbiera pieniądze, organizuję akcje charytatywne by jakoś pomóc tym ludziom tak strasznie poraktowanym przez los.
Ja także nie jestem obojętny, Postanowiłem napisać wiersz na tę okoliczność, który pokaże się już jutro.

Oświadczam wszem i w obec, że wziąłem udział w konkursię poetyckim w mojej szkole ;] Wiersze wybrane po sporych trudnościach. CZy coś z tego wyjdzie? Zobaczymy po 4.04
Pozdrawiam ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz