środa, 30 marca 2011

Ogłoszeń ciąg dalszy.

Dwa nowe wiersze ukazałay się waszym oczom i duszom ;] Mam nadzieję, że Wam się spodobają ;]

Co w ogłoszeniach? Wpadłęm na nowy pomysł. Nowy TOMIK koncepcyjny... ten wymaga naprawdę sporej pracy i zebrania słow do idei. Co w tym trudnym dla mnie czasie jako maturzysty musi poczekać. Oczywiśćie pracę już trwają ale nie tak jak wszyscy byśmy tego chcieli ;]

Druga sprawa to to, że ostatnio wpadłem na zamieszczenie mojego opowiadania, które kiedyś napisałem i muszę przyznać jakoś mi wyszło. Jeszcze nie wiem jak to zrobię. Czy od razu wpuszczę całe czy w częściach i kiedy... I czy to będzie pierwszy i ostatni taki zabieg. Myślę że na to ostanie pytanie mogę odpowiedzieć już teraz. W czasie wolnym z miłą chęcią dopiszę więcej do tego które już jest, lub wykreuję następne. Ale te informację zostawie narazie jako "furtkę" ;] I informację niepotwiedzoną ;]

To tyle narazie. Panowie i Panie.. Za niecały miesiąc koniec roku... i... potem matury. Jak to wszystko się skończy. 3 majcie kciuki. ;]

Pozdrawiam Roxter

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz